22. dets 2015

Häid pühi

Meil tuleb lausa kaks püha. Prohveti sünnipäev ja jõulud. Seega on meil 24.12 vaba ning jõulud kukuvad sobivalt nädalavahetusele. Muidu jätkub töö ikka samas rütmis, kuigi minul tuleb lühike puhkus, sest on oodata armsaid kaasmaalasi külla. 

Meie töö Sufis ja Rusaifas on jätkuvalt kavas, aga nt need, kes töötavad Sahabi kultuurikeskuses, peavad oma tunde jaanuari lõpuni ootama. Nimelt on õpilastel eksamiteperiood ja see võab neilt kogu aja ja energia. Olen imestanud tõesti, kuidas neil kogu aeg eksamid on. Küsisin selle kohta Sufi koordinaatorilt, kes ütles et ikka selleks, et õpilased pidevalt õppimislainel oleks. No ma ei tea, kui mul ikka üle nädala õpilased tunnis nihelevad, sest "kohe algab eksam ja närvid on pingul", siis vist ei ole eriti tore. Aga see on minu arvamus. Igal juhul, praegu on neil need "päris tõsised eksamid" ja ma soovin neile kõigile jõudu ja jaksu. 

Mis meie vabatahlikesse puutub, siis hakkavad meie read aina hõredamaks jääma. Viimase satsiga tuli meid 16, jaanuaris läheb (planeeritult) kaks inimest, kellel saab pool aastat täis, kuid ootamatult ka veel üks vabatahtlik, kes loobub uue töö nimel EVSis osalemisest. Nii on meil läinud veel kaks inimest, ning isiklikel põhjustel veel üks. Seega, meid jääb alles ainult 10! Võimatu, et saame kõikide projektidega jätkata. Ootame ärevalt, mis meist ja meie projektidest saab, sest kõik tahaksid oma tundidega jätkata, aga kuidas kümne inimesega kõik need kohad täita? Eks näis. 

Ilm on soe, aga kodus on tohutult külm, nii et mina ja mu paariline Anna, kes on ühtlasi ka mu korterikaaslane, oleme ühel ajal haigeks jäänud. Nii haigeks, et pidime tänase tunni Sufis tühistama, sest hommikul oli meil teineteisele otsa vaadates selge, et tööle minek oleks enesetapp. Niisiis oigasime ja ägisesime, köhisime ja turtsusime koos diivanil ja jõime liitrite kaupa teed. Ilmselt oli lihtsalt meie kord, sest kõik langevad siin järgemööda. 

Niisiis, selle aasta viimane postitus. Nüüd on aega asjalik olla ja valmistada ette ettekanne homseks WE Center koosviibimiseks. Vabatahtlikud pandi kolmestesse rühmadesse, igale rühmale anti teema ning kohtustus see pooletunniseks venitatuna teistele ette kanda. Teemad on huvitavad: 

1) Põgenikud Jordaanias
2) Naiste olukord Jordaanias
3) Jordaania koloniaalajalugu

Eesmärk on, nagu ikka EVS raames, harida end ja teisi. Mina olen esimeses rühmas ja loosi valikuga väga rahul. Nii et sukeldun nüüd sellesse teemasse ja praeguseks lõpetan. 

Häid pühi ja ilusat uut aastat!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar